سلام مهربونم..

سلام بهونم..

میخوام بهت یه رازی بگم

شاید هم یه اعتراف....!!

نهال کوچکی که بی خبر تو دلم کاشتی

الان تو تمومه رگام ریشه کرده

وجودت شده بهونه واسه موندن

پس بهم بگو ....اگه میخوای جا بزنی

تا بیشتر از این مبتلا نشم

دل تاریست

که اگه بشکنه

قشنگتر مینوازه

من آن سان می پذیرم عشق غمناکت,
که خاک تشنه باران را,
من آن سان می کشم مهرت به آغوشم ,
که سیلاب زمستانی بیابان را .

اندیشه ها

اگر می خواهید جسمتان را بی نقص کنید مراقب ذهنتان باشید. اگر می خواهید جسمتان تجدید حیات یابد ذهنتان را زیبا کنید. اندیشه های کینه توزی و رشک و نومیدی و حزن و اندوه سلامت و زیبایی و شکوهمندی جسم را می رباید.... سیمای ترشرو تصادفی نیست حاصل اندیشه های تلخ است ...........چین و چروک حاصل حماقت و شهوت و غرور است...!! james allen

چه کنم من

دیوانه ام امشب..

دیوانیه عشقت ..

مجنون دو چشمت..

تا فردا چه کنم من...؟؟

کجا رفت زندگی

بهانیی نیست برای ماندن.. شعری نیست برای خواندن ..عشق ای نیست برای زیستن.. هدفی نیست برای زندگی

پس کجا رفت زندگی که وعده داده شد؟آمدیم تا عاشق شویم آمدیم تا زیبا باشیم زیبا ببینیم پس کجاست زیبایی؟

کجاست عشق؟.. کجا رفت یک رنگی ؟..چه آمد بر سر ما ؟..با خود چه کردیم روزی که عشق فروشی شد چه کسی گریست

چه کسی فریاد براورد؟.. من عشق را یافتم اری یافتمش عشق را در چشمانه کودکی دیدم که 

مادرش راعاشقانه  میبوسید اری من عشق را فقط در چشمان او دیدم